• تهران، شهرآرا، خیابان آرش مهر، روبروی درب بوستان شهرآرا، پلاک 54
  • شماره تماس 09369851365 _ 88283410 _ 88251222 -021

امیر کریمی پور

نوازنده و مدرس گیتار

امیر کریمی پور

نوازنده و مدرس گیتار

امیر کریمی پور از دهه ۸۰ تدریس گیتار را آغاز کرد و در دو دهه گذشته اجراها و ضبط های متعددی در سالن های کنسرت و استدیو ها داشته است. ایشان در زمینه ی آموزش گیتار به صورت حضوری و مجازی و انتقال مفاهیم به زبان انگلیسی به هنرجویان خارج از کشور نیز مهارت دارد. در حال حاضر به عنوان مدرس ساز گیتار در آکادمی موسیقی شهرآوا فعالیت دارد.

گوشه‌ای از فعالیت‌ها و سوابق هنری امیر کریمی پور

نوازنده و مدرس ساز گیتار کلاسیک و پاپ

امیر کریمی پور دارای مدرک کارشناسی رشته روان شناسی بالینیاست. ایشان با ساز گیتار از سال ۱۳۷۸ و به صورت خودآموز شروع شد و از سال ۱۳۸۰ نزد استاد کاوه ناصحی شروع به فراگیریه سبک فلامنکو کرد.
سپس با تکنیک های تخصصی و مطالب اساسی در موزیک فلامنکو آشنا و نواختن قطعاتی از نوازندگان برجسته و اساتید فلامنکوی اسپانیا ، مانند خوان مارتین ، پاکو پنیا ، خوان سرانو را فرا گرفت.
همچنین در محضر استاد ناصحی با ریتم ها، کمپاس ها و دستگاه های فلامنکو فرا گرفت. سپس ایشان از گذشت این دوره ادامه موزیک فلامنکو را نزد استاد عزیز و نوازنده برجسته ، بهرام آقاخان ادامه داده و از سال ۱۳۸۲ مشغول تدریس ساز گیتار شدند. نحوه آموزش ایشان از پایه همراه با نت خوانی، درک ریتم و استفاده از مترونوم برای هنرجویان است. در طول سال های گذشته، اجراهایی به صورت تک نوازی و گروهی در فرهنگسراها، خانه هنرمندان و … داشته است
.