• تهران، شهرآرا، خیابان آرش مهر، روبروی درب بوستان شهرآرا، پلاک 54
  • شماره تماس 09369851365 _ 88283410 _ 88251222 -021

حسین نوربخش

%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%a8%d8%ae%d8%b4

حسین نوربخش

 

حسین نوربخش (مدرس تنبک و آواز ایرانی) متولد ۱۳۶۷ و فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی رشته مدیریت صنعتی.
وی فراگیری تنبک و آواز را از کودکی نزد پدر خود آغاز و پس از آن دوره های عالی و فوق عالی تنبک را در شهرکرد و تهران طی کرد که در سال۸۳ و ۸۴ مقام اول رشته تنبک نوازی را در استان چهارمحال و بختیاری و سال ۸۴ مقام برگزیده کشور در این رشته را کسب کرده.
از دیگر فعالیت های وی اجرای کنسرت های متعدد در شهر های مختلف و تهران در غالب گروه های متعدد از جمله گروه آفاق و آوا و اجرا در شب های موسیقی کشور در تالار وحدت سال ۸۶.فرهنگسرای نیاوران تهران سال ۸۷ بوده. وی تدریس تنبک را نیز از سال ۸۷ در تهران و در آموزشگاه های هیوا، آوا و همصدا و نوبانگ شروع کرده و هم اکنون نیز ادامه دارد، وی نیز با نهایت علاقه، انرژی و شیوه های نوین تدریس و همچنین تدریس در بخش همنوازی تنبک سعی در تربیت هرچه بهتر هنرجویان داشته که در این میان از هنرجوی دختر ۱۱ ساله ایشان میتوان یاد کرد که در جشنواره سازهای کوبه ای کشور در فرهنگسرای بهاران تهران سال ۹۴ مقام برگزیده کشور را کسب کرد.
وی آواز ایرانی را از کودکی نزد پدر که آواز و دستگاه های آوازی را با زیبایی و ظرافت بسیار اجرا میکرد شروع نموده و پس از آن دوره صداسازی و ردیف های آوازی و تلفیق شعر و موسیقی و دوره عالی آواز را در تهران در محضر اساتید حمید رضا نوربخش، علیرضا قربانی،محسن کرامتی و علی جهاندار ادامه داد.
وی علاوه بر مدیریت آموزشگاه موسیقی شهرآوا تهران تدریس آواز و صداسازی را نیز از سال ۸۹ شروع و هم اکنون نیز در آموزشگاه شهرآوا و آوا و نوبانگ ادامه میدهد. از دیگر فعالیت های هنری وی ضبط چندین قطعه برای سازمان صدا و سیما است.