• تهران، شهرآرا، خیابان آرش مهر، روبروی درب بوستان شهرآرا، پلاک 54
  • شماره تماس 09369851365 _ 88283410 _ 88251222 -021

هزینه آموزش دف در سال جدید

نکات ضروری و مهم که قبل از شروع به یادگیری دف باید راجع به هزینه آموزش دف بدانید.

هزینه آموزش دف برای علاقه مندان به سازهای کوبه ای مانند دف حائز اهمیت است. بعضی از علاقه مندان به ساز دف در ابتدا قیمت کلاس دف در تهران را چک می کنند و به دنبال دوره های ارزان قیمت هستند. اما این به این نکته که کیفیت ارائه خدمت باید در اولویت انتخاب شما قرار بگیرد توجه داشته باشید. در این میان پرداختن هزینه ای مناسب و گذراندن دوره آموزش دف در تهران توسط یک مدرس خوب چیزی است که اغلب هنرجوها در جستجوی آن هستند.

 در این مطلب تلاش شده راهنمایی مناسب راجع به هزینه آموزش دف برای علاقه مندان به ساز های کوبه ای گفته شود.

هزینه آموزش دف در سال ۱۴۰۱

ساز کوبه‌ای دف سازی جداناپذیر در موسیقی سنتی ایران است. این ساز سنتی علاوه بر همراهی با سایر سازها، در بسیاری از دورهمی‌ها و کنسرت ‌ها نیز به‌صورت تکنوازی نواخته می‌شود. شاید با شنیدن صدای این ساز، به آن علاقه‌مند شده و به فکر یادگیری دف افتاده باشید و به دنبال بهترین نوع آموزش دف با قیمتی مقرون به صرفه باشید؛ در این مطلب به این موضوع پرداخته ایم که هزینه آموزش دف چه قیمت است و می توانید از آن استفاده کنید.

در صورتی که قصد ثبت نام در کلاس دف داشته و شهریه کلاس دف برای شما حائز اهمیت است، بهتر است به عوامل موثر بر هزینه آموزش دف نگاهی بیندازید.

مدرس با تجربه و مجرب

بعضی از علاقه مندان به ساز دف در ابتدا قیمت کلاس دف در تهران را چک می کنند و به دنبال دوره های ارزان قیمت هستند. اما این به این نکته که کیفیت ارائه خدمت باید در اولویت انتخاب شما قرار بگیرد توجه داشته باشید. در این میان پرداختن هزینه ای مناسب و گذراندن دوره آموزش دف در تهران و شهرستان ها توسط یک مدرس خوب چیزی است که اغلب هنرجوها در جستجوی آن هستند.

مهم ترین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت کلاس دف در تهران، مدرس مجرب و با تجربه و معروف و رتبه آموزشگاه موسیقی، و خصوصی یا گروهی بودن کلاس دف در تهران است. دیدن قیمت همه کلاس موسیقی

کلاس های خصوصی و گروهی

بعد از عامل مهم مدرس مجرب و با تجربه، خصوصی یا عمومی بودن کلاس ها به طور کلی یکی از مهم ترین عوامل موثر بر هزینه آموزش دف محسوب می شود. هر کدام از این دوره ها تفاوت هایی دارد و هر یک مناسب با استعداد و مهارت هنرجو است. اما کسانی که تمایل به کلاس های گروهی دارند باید در نظر بگیرند که ابتدا باید کلاس خصوصی دف را شرکت کنند تا بتوانند در کلاس گروهی با هنرجویان دیگر خود را تطبیق دهند و مهارت لازم را کسب کرده باشند.

با توجه به شرایط زندگی امروزه، برخی علاقه ‌مندان به کلاس موسیقی (دف)، با مشکل مدیریت زمان مواجه می ‌شوند و به علت مشغله کاری و زندگی ترجیح می ‌دهند به دنبال تدریس در منزل دف باشند و یا آموزش آنلاین دف را مورد توجه قرار می دهند. به همین دلیل لازم است در مورد قیمت کلاس دف خصوصی پرس و جو کرده و اطلاعات لازم را به دست آوریم.

 

tuition Fee

۲ Months

۹۹$ - ۲۰۰$

۸ Sessions

کلاس خصوصی دف

۲ ماهه

۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱.۲۰۰.۰۰۰

۸ جلسه

کلاس گروهی

۲ ماهه

۴۹۰.۰۰۰ تا ۲۹۰.۰۰۰

۸ جلسه

کلاس آنلاین

۲ ماهه

۱.۰۰۰.۰۰۰ تا ۱.۲۰۰.۰۰۰

۸ جلسه

کلاس حضور در منزل

۲ ماهه

۲.۹۰۰.۰۰۰ تا ۴.۰۰۰.۰۰۰

۸ جلسه

کلاس خصوصی

۲ ماهه (۲۰ دقیقه)

۷۹۰.۰۰۰ تا ۹۹۰.۰۰۰

۸ جلسه

تمامی علاقه مندان به ساز دف معمولا مدتی را در جستجوی بهترین آموزشگاه دف در تهران می گذرانند. شعارهای تبلیغاتی مختلفی مبنی بر بهترین کلاس دف در تهران بر روی تراکت های تبلیغاتی و یا آگهی های اینترنتی مشاهده می شود. اما مسئله در این است که چگونه اعتماد کنیم. برای یافتن بهترین آموزشگاه دف در تهران لازم است به آموزشگاه های معتبری مراجعه کنیم که آموزش دف در تهران را در برنامه خود دارند و دارای مدرسین با تجربه و دارای تحصیلات کافی در زمینه موسیقی بوده و تجربه لازم در این امر را داشته باشند.

عکس گروه نوازی دف

مدت زمان هر جلسه کلاس دف

طول مدت زمان هر جلسه کلاس دف بسته به روش کار استاد موسیقی و قانون آموزشگاه های موسیقی متفاوت است. بعضی اساتید هر جلسه کلاس دف را ۲۰ دقیقه‌ای در نظر می ‌گیرند و بعضی اساتید ۴۵ دقیقه برای آموزش دف زمان می ‌گذارند. ولی معمولترین زمان ۳۰ دقیقه برای هر جلسه است. هرچه مدت زمان کمتری برای کلاس دف وقت بگذارید، هزینه کلاس دف کمتر خواهد بود.

اما به طور کلی برای آموزش سازهای موسیقی در بهترین آموزشگاه دف نیم ساعت  کافی است. یک ربع اول، اجرای درس جلسه ی قبل و اشکال گیری آن و یه ربع بعد درس جدید و تفهیم کردن آن. در طول هفته هم هنرجو باید درس جدیدش را تمرین کند.

در آموزشگاه موسیقی شهرآوا تمامی کلاس ها به صورت ترمی برگزار می شوند؛ هر ترم کلاس های خصوصی ۲ ماهه و شامل ۸ جلسه است. آموزش دف هفته ای یک جلسه ی نیم ساعته و خصوصی است که ترم ۲ ماهه آن ۱۱۹۰ قیمت دارد. و بعد از مدتی که هنرجو پیشرفت کرد، وارد گروه نوازی می شود و بعد از آن وارد کنرست های هنرجویی می شود. کسانی که تمایل به کلاس های گروهی دارند باید در نظر بگیرند که ابتدا باید کلاس خصوصی دف را شرکت کنند تا بتوانند در کلاس گروهی با هنرجویان دیگر خود را تطبیق دهند و مهارت لازم را کسب کرده باشند.

در کلاس گروهی دف نوازی در آموزشگاه موسیقی شهرآوا هفته ای یک جلسه ی دو ساعته است، فواید بسیار زیادی دارد؛ از جمله تقویت دست نوازندگان و افزایش درک ریتم که در تمرینات گروهی باعث می شود با تمرین های پی در پی انگشتان و مچ دست قوی تری در نوازندگی پیدا کنند و ریتم ها را بهتر درک کنند و بشناسند. همچنین تمرینات گروهی باعث افزایش تسلط بر همنوازی با سازهای کوبه ای و یا ملودی دیگر، و با همنوازی با آهنگ های معروف نوازندگی و درک ریتم هنرجویان بسیار تقویت می شود. تقویت اعتماد به نفس نوازندگان و تسلط بر اجرای تکنوازی ها از دیگر آثار مفید تمرین گروهی های دف می شود.

از افتخارات گروه نوازی شهرآوا، به گروه دف نوازان کژال به رهبری دانیال فاضلی، مدرس دف و سایر سازهای کوبه ای آموزشگاه موسیقی شهرآوا می توان به برگزیده شدن در فستیوال بین المللی ترکیه  تابستان ۹۸ به عنوان گروه برتر و افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان اشاره کرد.

فستیوال دف

در نهایت آموزش ها در کلاس های خصوصی، در راستای همان دوره های گروهی خواهد بود ولی به شکلی متفاوت و با زمان کلاسی جدا ولی باید به خاطر داشته باشید که انتخاب این دو روش بنا به تشخیص استاد است.

در آموزشگاه موسیقی شهرآوا امکان برگزاری کلاس‌های مجازی و آنلاین برای علاقه‌مندان در سایر استان ‌ها نیز فراهم گردیده است.

آموزشگاه موسیقی شهرآوا به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش سازهای کوبه ای و انواع سازهای ایرانی و غربی، در غرب تهران است. آموزشگاه موسیقی شهرآوا با متدهای خاصی، مناسب کودکان و همچنین روش ویژه برای بزرگسالان در آموزش کلیه سازها فعالیت دارد. در آموزشگاه دوره های سازهای کوبه ای، توسط اساتید دوره دیده و مجرب در بخش های گروهی و خصوصی برگزار می گردد. 

عکس دف
آخرین مطالب
مطالب مرتبط
عکس دف

بهترین آموزشگاه دف

بهترین آموزشگاه برای آموزش دف کجاست و چه ویژگی دارد؟
عکس دف نوازی

آموزش دف برای کودکان

در آموزش دف برای کودکان از چه متدهایی استفاده می شود؟

آموزش دف جلسه اول

آموزش دف به صورت مرحله به مرحله و ویدیوی آموزشی
آکادمی موسیقی شهرآوا

دپارتمان سازهای کوبه‌ای

Shahravamusic95@gmail.com

۸۸۲۵۱۲۲۲