• تهران، شهرآرا، خیابان آرش مهر، روبروی درب بوستان شهرآرا، پلاک 54
  • شماره تماس 09369851365 _ 88283410 _ 88251222 -021

هنگام خرید درامز به چه نکاتی باید توجه کرد؟

نکاتی ضروری و مهم که قبل از شروع به یادگیری درامز باید آنها را بدانید. که هنگام خرید درامز باید به نکات مهمی توجه کنید.

چند نکته ضروری که هر علاقه مند به یادگیری درامز باید بداند. ما برای شما توضیح خواهیم داد که برای خرید درامز چه نکاتی را مد نظر قرار دهید.  

امروزه دغدغه همه هنرجویان این است که هنگامی که ساز تخصصیشان را انتخاب می کنند، برای خرید ساز چه اقداماتی را باید انجام دهند و چه نکاتی را در نظر بگیرند. در این مطلب تلاش شده راهنمایی های لازم برای تهیه ساز جذاب درامز توضیح داده شود. 

خرید درامز ست

نکات ضروری برای خرید ساز درامز

یکی از سازهای هیجان انگیز و با ارزش برای گروه های موسیقی ست درامز است. فعال ترین و پرشورترین ساز برای اجرا روی صحنه است. درامز و درامرها از گذشته تاکنون در موسیقی های مختلفی مانند سبک های راک، ارکسترهای جز و موسیقی الکترونیکی حضور داشته اند. پیدا کردن یک ست درامز مناسب و با کیفیت می تواند یک چالش واقعی باشد. هنگامی که ساز درامز را به عنوان ساز تخصصی انتخاب می کنید، باید مانند سازهای دیگر هر روز تمرین مستمر داشته باشید و لازم است که ساز را تهیه کنید و داشته باشید و در این مرحله ساز را انتخاب و خریداری می کنید. معمولا پیشنهاد می شود که درباره اکثر مدل های ست درامز اطلاعات کسب کنید و صدای آنها را بشنوید، اما چون نمی توان با همه آنها نواخت بهتر است راجع به مدل های مناسب تحقیق کنید و به یک نتیجه مطلوب برسید. اگر ساز درامز را شروع کرده اید و در نواختن درامز نیمه حرفه ای هستید، به درامی احتیاج دارید که بتواند در کنسرت عملکرد و صدای قابل اعتماد و مناسبی داشته باشد. یکی از موارد مهم در درامز، تطبیق دادن طبل های مختلف با یکدیگر است، برای مثال هیچ محدودیتی برای ترکیب کردن یک درام باس Gretsch  با درام اسنیر ندارد. می توانید با این کار به سبک صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

قیمت ست درامز

می توانید انواع ست درامز و ساخت برند های معتبر را در فروشگاه موسیقی شهرآوا مشاهده کنید و با بررسی مشخصات هر کدام که نیاز دارید را خریداری کنید. همه محصولات دارای ضمانت اصالت و قیمتی هستند و با تایید استاد به تمام شهر های کشور ارسال می شوند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با ما در ارتباط باشید. درامز معمولا ۷ تیکه است که شامل باس، سایدرام، تک سنج، جفت سنج، تام تام و دو عدد طبل بدون فنر می‌شود. درامز حرفه ای اکوستیک “acoustic” معمولاً ۹ تکه بوده و به کمک چوبی که در دست گرفته می‌شود و پدال‌های قسمت پایینی ساز، نواخته می‌شود.

معروف‌ترین مدل درامز کدام است؟

درامز الکترونیک یکی از  مدل‌های پر طرفدار این ساز محسوب می‌شود، زیرا از آن در موسیقی راک و جاز استفاده می‌کنند. این ساز معمولاً مناسب آموزش، ضبط و اجرای زنده است. هزینه درامز
فرق درامز الکتریک با درامز آکوستیک چیست؟
در پاسخ به این سوال لازم است به بررسی چند ویژگی از هر کدام از این دو ساز بپردازیم. به عنوان مثال درامز mapex آکوستیک برای یک اجرای زنده و در کنار سازهای دیگر، نیازی به آمپلی فایر ندارد و صدای آن به خوبی پخش می‌شود. اما این نوع ساز، قابلیت بی صدا کردن نویزها و فیکس کردن صدا را هم ندارد، در حالی که برای مثال درامز یاماها dtx450k yamaha الکترونیک خروجی استریو داشته و حساسیت به صداها را در سمپل‌های متفاوت نشان می‌دهد. لازم به ذکر است درامز الکترونیک برای شروع آموزش و تمرین مناسب است. خرید درامز مپکس درامز الکتریک یاماها مزایا و معایب درامز الکترونیک چیست؟ یکی از مزایای درامز‌های امروزی، ساخت انواع ساز برای رده مبتدی تا پیشرفته توسط برندهای معتبر است. این ویژگی به هنرجویان اجازه می‌دهد، تا ساز مناسب خود را انتخاب کنند. همچنین ست درامز الکترونیک پدهای پلاستیکی یا سیلیکونی داشته که همان صداگیر هستند تا میزان صدای محیط را کاهش دهد. به همین دلیل، از این نوع ساز می‌توانید به راحتی در منزل نیز استفاده کنید. قابلیت ضبط آسان صدا نیز از ویژگی‌های این نوع ساز به شمار می‌رود. همچنین هر کدام از اجزای این ساز دارای خروجی جداگانه هستند که می‌توانید بر اساس سلیقه خود، صداها را از مبدا با هم میکس کنید. نویز این ساز نیز بسیار کم است و نیازی به ساند چک، برای صدابرداری ندارد. اما یکی از معایب درامز الکترونیک، نیاز آن به آمپلی فایر است، زیرا حجم صدایی بالایی ندارد. همچنین در صورت اتصال نادرست به برق و حتی نوسان ولتاژ، ممکن است آسیب جدی ببیند. در نهایت گفتنی است بر خلاف درامز اکوستیک، اجزای ساز الکترونیک از یک برند با برند دیگری همخوانی نداشته و معمولا نمی‌توانند به یکدیگر متصل شوند.
خرید درامز الکتریک مهمترین نکات در خرید درامز
هنگام خرید درامز از برندهای مختلف مثل درامز san carlos و سازهای دیگر از این دسته، لازم است به چند نکته دقت فرمایید. ابتدا به ابعاد هر تکه از این ساز دقت کرده، تا گزینه مناسب فضای مورد نظر خود را بیابید. همچنین بهتر است کیفیت ورودی و خروجی هدفون آن را بررسی کرده و صداهای کوک آن را نیز امتحان کنید.
خرید درامز 
انتخاب یک ست درامز مناسب با توجه به سطح هنرجو و با کیفیت چالشی است که اکثر کسانی که می خواهند ساز تخصصیشان را انتخاب کنند با آن دست و پنجه نرم می کنند. در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع درامز ست ها آشنا و آگاه کنیم. آموزشگاه موسیقی شهرآوا سازهایی را دارد که با تایید و ضمانت اساتید و آموزشگاه است. برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی ها و قیمت درامز و خرید درامز می توانید از فروشگاه موسیقی شهرآوا مشاهده و خریداری کنید.
خرید درامز
آخرین مطالب
مطالب مرتبط
خرید درامز آبی

آموزش درامز

درامز جزء سازهای جذاب و پر هیجانی است که باید اصولی کار شود و آموزش درست و اصولی داده شود.

۵ تمرین عالی برای تقویت ریتم در درامز

۵ نکته ضروری و مهم که هنگام یادگیری درامز باید آنها را بدانید. برای تقویت در نواختن درامز اول از همه باید بدانید گرم کردن انگشتان قبل از تمرین و اجرا ضروریست.

خرید درامز

۵ نکته کاربردی تمرین درامز

نکاتی که هنگام تمرین درامز باید بدانید. با رعایت این نکات می تواند به شما کمک کند بهترین نتیجه ی ممکن را از تمرینات خود بگیرید.

آکادمی موسیقی شهرآوا

دپارتمان سازهای کوبه‌ای

Shahravamusic95@gmail.com

۸۸۲۵۱۲۲۲