• تهران، شهرآرا، خیابان آرش مهر، روبروی درب بوستان شهرآرا، پلاک 54
  • شماره تماس 09369851365 _ 88283410 _ 88251222 -021

آموزش آواز

یکی از موارد بسیار موثر در بهبود روحیه‌ی موجودات، همانا قدرت و طنین صدا است که با آن می تواند ابراز وجود کند. قابلیت موسیقایی صدای انسان از دیگر موجودات و حتی سازها بالاتر است. مطالب آموزش آواز  درباره‌ی آشنایی با صدا و خاصیت‌های آن است که شامل موضوعات مختلفی است مانند صداسازی، سلفژ، تصنیف خوانی، دستگاه‌های موسیقی ایرانی،  پیوند شعر و موسیقی و ردیف‌های آوازی که اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد و ذهنتان را برای هنر پیش رو آماده و آشنا می‌کند. 

آخرین درس‌های آموزش آواز

آواز پاپ
آواز ایرانی
آواز کلاسیک
آواز کرال

آموزش خوانندگی

آکادمی موسیقی شهرآوا برای کسانی که خوانندگی و آواز را می‌خواهند با رویکردی حرفه‌ای دنبال کنند درس‌هایی را ارائه خواهد داد تا با پرورش صدای خود و یادگیری گام به گام اصول خوانندگی در این عرصه بتوانند پیشرفت چشمگیری داشته باشند.

استعداد کافی نیست، تنها صداهای پرورش یافته خواهند درخشد.

ما در این سری از درس‌های آموزش آواز می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه به صدای غنی، پرمایه، زیبا و مهیج خوددست بیابید. اساتید آکادمی موسیقی شهرآوا حداقل ۲ دهه از عمر خود را صرف شناخت تکنیک‌های خاص برای پیشرفت در آواز و خوانندگی کرده‌اند. قبل از هر چیز این نکته کلیدی را به یاد داشته باشید که مهم این نیست که  صحبت و آواز شما بهترین باشد؛ بلکه مهم منحصر به فرد بودن و مربوط به خودتان بودن است و اینکه نشان دهد چه چیز خاصی در شما هست.

" تنها صداست که می‌ماند، موسیقی را زندگی کنید "

آکادمی موسیقی شهرآوا

آخرین درس‌های آموزش آواز

بهترین روش‌ها و متدهای آموزش آواز در آکادمی موسیقی شهرآوا زیر نظر اساتید برجسته‌ی آواز  ایران برگزار می‌گردد. درس‌های آواز تهیه شده توسط اساتید آموزشگاه موسیقی شهرآوا برای شما هنرجویان عزیز ارائه می‌گردد

ما را پیدا کنید

آدرس
  • شهرآرا، خیابان آرش مهر، روبروی درب بوستان شهرآرا، آموزشگاه موسیقی شهرآوا
ارتباط با ما

تلفن : ۸۸۲۵۱۲۲۲-۰۲۱

Email :ShahrAvaMusic.com

ساعات کار

شنبه تا پنجشنبه: ۱۱:۰۰ تا ۲۲:۰۰

سوالات متداول

بهترین راه برای یادگیری آواز گوش دادن به موسیقی خوب و شرکت در کلاس های تخصصی آواز است.

قدم اول در یادگیری آواز نحوه نفس گیری صحیح و صدادهی درست است. باید یاد بگیرید از کجای حنجره صدا خارج شود و کجا آن را کنترل کنید.

نفس گیری از اصول اولیه است که در جلسات اول آموزش داده می شود. و به مرور به ناخدآگاه می رود.

بستگی به زمینه ی قبلی شما از موسیقی دارد. همچنین به نحوه آموزش استاد مربوطه و میزان تمرین خودتان بستگی دارد.

اول از همه سواد موسیقی بالا و سپس قدرت انتقال مفاهیم و آموزش تکنیک های خاص و ارائه تمرینات عملی به هنرجویان

آموزش آواز و خوانندگی

  • Tutor Avatar
    استاد: حسین نوربخش | آرش براتی
ترم 2 ماهه و 3 ماهه شیوه‌های آموزش آواز
  • کلاس های خصوصی آموزش روش های صحیح نفس گیری، تمرین صدای ماسک، کوک صدا، صداسازی خاص برای تحریرهای موسیقی ایرانی، آموزش سلفژ و نت خوانی، شناخت دستگاه های موسیقی
  • کلاس گروهی آموزش سلفژ و نت خوانی و میانی موسیقی، تمرینات گروهی تکنیک های خوانندگی هنگام اجرا، آمادگی برای اجرای کنسرت

مزیت های آموزش آواز در شهرآوا

  • حمایت از هنرجویان برتر برای اجرای کنسرت در سالن‌های معتبر کشور 
  •   اجرای کنسرت های هنرجویی  و آماده سازی برای اجراهای رسمی و خوانندگی در گروه ارکستر
  •  معرفی به استدیوهای ضبط و حمایت برای جذب در گروه‌های حرفه‌ای موسیقی

در این آموزشگاه موسیقی هنرجو آواز و سلفژ را زیر نظر یک استادان با سابقه فرا می گیرد. با استفاده از متدهای علمی و آکادمیک آموزش آواز، هنرجویان می‌توانند از مزیت اجرای کنسرت های هنرجویی  و آماده سازی برای اجراهای رسمی و خوانندگی در گروه ارکستر استفاده کنند.

همچنین آکادمی موسیقی شهرآوا هنرجویان را کمک خواهد کرد خوانندگی با ضبط استدیویی را نیز تجربه کنند و در آینده نیز  بتوانند جذب گروه های حرفه ای موسیقی شوند و آنان را تا حد پیدا کردن جایگاهی در دنیای موسیقی یاری خواهد کرد.

آموزش آواز و خوانندگی

گرچه استعداد خوانندگی تا حدی ذاتی است اما هنر خوانندگی تنها از راه تلاش، تمرین و پشتکار به دست می آید. به همین دلیل است که تنها صدای خوب داشتن ملاک خوانندگی نیست بلکه این صدا باید تحت آموزش قرار بگیرد. بهترین آموزشگاه موسیقی برای آموزش خوانندگی و آواز جایی است که تکنیک‌های آواز از جمله کوک صدا، سلفژ، صدا سازی، تحریر و ... را هنرجو به خوبی فرا گیرد. مضاف بر اینکه استاد حرفه‌ای آواز باید بتواند خواندن  را با رنگ و جنس خاص صدای خود هنرجو آموزش دهد نه فقط تقلید در خوانندگی! در عین حال از آنجایی که یادگیری آواز کاری دشوار است و به پشتکار زیادی نیاز دارد استاد آن باید بتواند با استفاده از روش های انگیزشی و تشویقی شور یادگیری در هنرجو ایجاد کند.

تقویم آموزشی

نام استادسبک آوازروزساعت
آرش براتیکلاسیکدوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه13:00 تا 22:00
حسین نوربخشسنتیدوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه12:00 تا 21:00
بیژن بنی اسدیپاپ و نئو پاپپنجشنبه11:00 تا 20:00
  • Faculty member
    آموزش سازهای کوبه ای انواع سازهای کوبه ای

    آموزش سازهای کوبه ای از مبتدی تا حرفه ای دپارتمان سازهای کوبه ای در آکادمی موسیقی شهرآوا این دپارتمان به آموزش و برگزاری کلاس های انواع سازهای کوبه ای ایرانی و خارجی می پردازد. این سازها عبارتند از دف، تنبک، کاخن، هنگ درام، درامز و پرکاشن. کلاس سازهای کوبه ای زیر نظر اساتید شناخته شده….